Friday Dec 23, 2022

Sådan lykkes du med at skabe en succesfuld abonnementsmodel, med Jonas Juul Jeppesen - Episode 14

Fra et forretningsmæssigt synspunkt, kan vi godt forstå hvorfor mange drømmer om en abonnementsmodel. Når det gøres rigtigt, medfører det nemlig en mindre risiko end en klassisk transaktionsbaseret model, da det bliver lettere at fremskrive omsætningsniveauet og balancere de interne driftsomkostninger forbundet hermed. 

Med os i denne episode har vi Jonas Juul Jeppesen, som er Direktør og Partner i konsulentvirksomheden Subscrybe, som netop beskæftiger sig med at hjælpe sine kunder til succes med abonnementsforretninger.

Ifølge Jonas er han endnu ikke kommet på en virksomhedstype, som ikke vil have glæde af at øge engagementet med sine kunder, hvilket netop er basen i en abonnementsmodel.

Lyt med og få blandt andet inspiration til, hvordan du kan afdække om din forretning har abonnementspotentiale, hvordan du kommer godt i gang med processen og hvilke do’s and don’t der generelt er forbundet med overgangen til abonnementsforretning.

Hvis du er nysgerrig på mere viden om abonnementsforretninger, har Subscrybe udgivet denne bog, som du gratis kan modtage ved at benytte dette link: https://www.subscrybe.dk/the-subscription-movement/

Rigtig glædelig jul til alle og tak fordi du lytter med!

Hannu Vangsgaard, indehaver af Digital Acceleration ApS og Mads Kivi Jensen indehaver af MadeAbout Consulting ApS.

#JonasJuulJeppesen #abonnement #abonnementsforretning #Subscrybe #digitaltransformers #digitaltransformation #strategi #bestyrelse #ehandel #ecommerce #podcast

Comments (0)

To leave or reply to comments, please download free Podbean or

No Comments

Copyright 2021 Digital Transformers. All rights reserved.

Podcast Powered By Podbean

Version: 20240320